Subject: RE: Kalvikumesta kinnistu mahasõit, põhiprojekt
From: "Rainer Rooma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 12:19:06 +0300

Tere

Saadan korrigeeritud ja täiendatud projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Projekt asub lingil:

<https://ppehitusvalve-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/rainer_rooma_ppe_e
e/EvgPfeoQFq9KgvjLROOv8wgB1UQemyL0pokPWCs6TVW38g?e=PvSval>
PP24003_Kalvikumetsa

Vastused märkustele:

1.	Sai korrigeeritud nähtavuskolmnurka mõõte
2.	Joonisel on näidatud lm 351 ümbertõstmine
3.	Tegu on ELASA kaabliga, Telia info on seletuskirjast eemaldatud
4.	Lisatud täpsustused seletuskirja ja lõikele
5.	Sai korrigeeritud pöörderaadiuseid
6.	Plaanile on lisatud võimalikud mahasõitude asukohad naaber
kinnistutele.

Lugupidamisega

Rainer Rooma

omanikujärelevalve insener

projekteerija

Tel +372 5333 0217

E-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

P.P. Ehitusjärelevalve OÜ

 <http://www.ppe.ee/> www.ppe.ee

From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Sent: esmaspäev, 1. aprill 2024 16:32
To: Rainer Rooma <[email-masked]>
Subject: Kalvikumesta kinnistu mahasõit, põhiprojekt

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr PP24002 „Kalvikumesta kinnistu
mahasõit, põhiprojekt“

Projekti läbivaatamisel on järgmised märkused:

1.	Nähtavuskolmnurk ei ole joonisel momendil õigesti kujutatud ja
mõõtmetelt antud. Palume viia vastavusse normidega.

Nähtavus vasakule saaks siin olla 3x80 m ja nähtavus paremale 3x 120 m.

2.	Projekteeritud liiklusmärk nr 351. Siin on olemasolev liiklusmärk,
mille osas tuleb näidata selle ümbertõstmine.

3.	Kelle kaabel siin on? Märgitud Elasa ja Telia.

Kui riigitee teemaal nähakse ette kaabli kaitsmine, siis kaitsetoru peab
olema vähemalt 1250 N. Projektis puudub märge, mis tugevusega
kaablikaitsetoru siin kasutatakse.

4.	Ristumiskoha alla jääb drenaažitoru. Mis sügavusel see on? Kuidas
selle toimivus tagatakse ristumiskoha ehitamise järgselt? Lõikejoonisel ei
ole seda näidatud.

Seletuskirjas seda ka ei käsitelta.

5.	Asendiplaan  pöörderaadiusega – riigiteelt vasakpöörde
sooritamiseks liigub sõiduk (näiteks jäätmeveok) vastassuunavööndis 40-50
m, ennem kui alustab pööret riigiteelt maha.

Rataste järgi on näha, et riigitee kattest ei piisa, lisa tuleb võtt
teepeenrast. See ei ole aktsepteeritav lahendus.

Riigiteele parempööre välja on samuti näidatud vastassuunda.

6.	Ristumiskoha ehitamise nõuded punkt 2 ei ole hetkel täidetud:

Korrigeeritud ja täiendatud projekt palume esitada uuesti
kooskõlastamiseks e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet